שיקום הפה ביום אחד - כי לכל אחד מגיע לחייך

שיקום הפה ביום אחד - פתרונות חדישים בטכנולוגיות מתקדמות

במרכז להשתלות ואסתטיקה דנטלית המתמחה בשיקום הפה ביום אחד. בעזרת שיטות טיפול חדשניות גם אתם תכלו להיות עם החיוך המושלם עד החג הבא. לתיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות היכנסו לאתר => http://www.dr-gepstein.co.il/ ומלאו את הפרטים בדף צור קשר.

טכנולוגיות חדישות בהשתלות שיניים ושיקום הפה

בישראל כמו במדינות נוספות בהן קיימת רפואת שיניים מתקדמת התפתחו שיטות טיפוליות אשר מנסות לתת מענה למצבים בהם קיים צורך בהליכים מזורזים של שיקום הפה ביום אחד. הליכים כירורגים אלה מתבססים ביצוע ריבוי שתלים בו זמנית ומתבצעים בעזרת תהליכי השתלת שיניים מורכבים ממוחשבים.

קימות קליניקות מסחריות המעניקות שירות זה ממניעים של אסתטיקה דנטלית אך במקרים רבים מהווה הליך שיקום הפה ביום אחד מענה למטופלים אשר בשל סיבות כאלה ואחרות יש לצמצם את זמן הטיפול בהם ככל האפשר והוא מתנהל תחת הרדמה למשל או בפיקוח רפואי בשל בעיות ברמת INR. תהליכים אלה של שיקום הפה ביום אחד מהווים תרומה גם להשפעה המשמעותית של השתלה דנטלית על התזונה ויכולתו של המטופל לצרוך מזונות מגוונים.

היתרונות של שיקום הפה ביום אחד

היתרון המשמעותי בביצוע הליך זה שאנו מתייחסים לחלל הפה כאל יחידה אחת, כלומר חווית הטראומה הפיזיולוגית שהגוף עובר קוראת בפעם אחת וזמן ההחלמה הנו חד פעמי. חשוב לציין שאנו רוצים להגיע לכמה שפחות התערבות כירורגית ולמנוע מהמטופל את החוויה הטראומטית וזמן ההחלמה אשר יש בביצוע שתלים שהם במספר פעמים, ולחסוך למטופל את שלב הביניים (זמן החלמה) עד הטיפול הבא.

יתרון נוסף שבהליך זה שאנו חוסכים מהמטופל חשיפה חוזרת לתרופות אנטיביוטיות ושל משכחי כאבים אשר אינם בריאים בצריכה גבוה.

מרבית האוכלוסייה המבוגרת בארץ ובעולם פונה לביצוע שיקום הפה ביום אחד עקב היתרונות הרבים שיש בשיטה הזו. למרות הכאבים הנלווים אנו מוכנים לשאת את הכאב מתוך הידיעה שטיפול זה מתבצע בפעם אחת ולאחר מכן חל שיפור משמעותי באיכות חייו של המטופל.

במרכז להשתלות ואסתטיקה דנטלית מתמחים בשיקום הפה ביום אחד. בעזרת שיטות טיפול חדשניות גם אתם תכלו להיות עם החיוך המושלם עד החג הבא. לתיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות היכנסו לאתר ומלאו את הפרטים בדף צור קשר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שתל דנטלי - לנגוס בתפוח גם אחרי גן העדן

השתלת שיניים ממוחשבת - שיקום הפה ביום אחד