שתל דנטלי - לנגוס בתפוח גם אחרי גן העדן

שיקום הפה בעזרת שתל דנטלי היסטוריה של שיקום דנטלי


במרכז השתלות ואסתטיקה דנטלית של דר איל גפשטיין ניתן לעבור הליך של שתלים ביום אחד כחלק משיקום הפה ביום אחד. שתל דנטלי הנו אבן היסוד בהליך זה.
דר. גפשטיין מטפל בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום רפואת השיניים. פנו אלינו במרפאת דר. גפשטיין לקבלת הערכה וייעוץ ראשוני חינם. נשמח לאפשר לכם לחזור ולחייך אל עולמכם.

טיפול בשיניים בעידן העתיק לפני השתל הדנטלי

רפואת השיניים משנה פניה בעשרים האחרונים. אנו יודעים בבירור שרפואת השיניים התפתחה היסטורית, בעיקר כדי לאפשר לבעלי הכוח והשררה להמשיך בחייהם. המקרים הראשונים של רפואת השיניים מיוחסים לפיניקים כבר לפני כ-6,000 שנה ועדות מוחשית נמצאה על ידי ארכאולוגיות בסלובניה שזיהתה סתימות דנטליות בשיני גולגולת שנתגלתה. כמובן שלא דובר על שתל דנטלי בתקופות העתיקות אלה ניסיונות למנוע החרפה של מצב השן הקיימת.
כמובן שהצורך ברפואת שיניים נבע מהניסיונות לשמר את יכולתו של האדם להמשיך ולצרוך מזון מצד אחד ולמנוע מזיהומי שיניים מלהתפשט לחלקים נוספים הסמוכים לפה וללסת.
גם בימי המקרא מזכיר יעקב את הצורך בשמירה על בריאות השיניים ..."חַכְלִילִי עֵינַיִם מִיָּיִן וּלְבֶן שִׁנַּיִם מֵחָלָב"... (ספר בראשית, פרק מ"ט, פסוק י"ב) וכמובן שבעת החדשה ישנן עדויות לגישה מדעית יותר המשלבת אלמנטים מתוך הרפואה הכללית לרפואת השיניים.
במשך שנים רבות נהוג היה לנסות ולשמר את בריאות השיניים והליכים כירורגיים דנטליים התבצעו אך ורק כדי לעקור שיניים ולא על מנת להציב שתל דנטלי.

ניסיונות ראשונים בהחלפת שיניים ללא שתל דנטלי

בשלב הבא של התפתחות רפואת השיניים החלו להתקין שיניים חלופיות, תותבות, אך אלה לא נשענו על שתל דנטלי כפי שהוא מוכר לנו אלה  היו מאין פלטה או פלטה חלקית שהיה צורך להוציאה מהפה.
לאחר מכן כאשר פותחו האמצעים המתאימים כמו מתכות, דבקים וכו החלו מחברים שן חסרה לשיניים השכנות בטכנולוגיה המכונה גשר.
השתל הדנטלי כפי שאנו מכירים אותו קיים כבר כמה עשרות שנים אולם השימוש בו לא היה נפוץ משני טעמים, ראשית עלויות החומרים והטיפול ושנית חוסר ניסיונם של מרבית רופאי השיניים בטכנולוגיה והפרוצדורה הכרוכה בשתל דנטלי.
מזה כמה עשורים שהשתל הדנטלי משמש כפתרון המועדף על רופאי השיניים והמטופלים כאחת, כאשר יש צורך בהחלפת שן מקורית ואולם בעשור האחרון נוסף להליכים הכירורגיים של שיקום הפה גם הכירורגיה הממוחשבת.
כיום מהווה הליך של שתל דנטלי מאין אבן יסוד, תשתית טיפולית להליכים מורכבים וממחושבים של שיקום הפה ביום אחד בעזרת שתלים ביום אחד.
דר.איל גיפשטיין בעל ניסיון וידע רב בתחום שיקום הפה ובהליך השתל הדנטלי משתמש דר. גפשטיין בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקימות ברפואת השיניים. אתם מוזמנים לפנות אלינו למרפאה ולקבל הערכה ראשונית וייעוץ ללא עלות. פנו במיל או דרך האתר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שיקום הפה ביום אחד - כי לכל אחד מגיע לחייך

השתלת שיניים ממוחשבת - שיקום הפה ביום אחד